Tražilica

 

Naslovnica | Vijesti | Prehrana

Folna kiselina smanjuje rizik od razvoja Alzheimerove bolesti

09.01. 2007. 11:20 

Američka studija pokazala je da folna kiselina, vitamin B topljiv u vodi, kojeg možemo naći u grahu, zelenom lisnatom povrću i citrusnom voću može smanjiti rizik od razvoja Alzheimerove bolesti.

Za bolje pamćenje u starosti treba jesti više povrća

24.10. 2006. 10:40 

Rezultati američke studije pokazali su da je konzumiranje povrća, a ne voća bitno za očuvanje kognitivnih funkcija u starijoj životnoj dobi.

Smanjeni unos kalorija može spriječiti razvoj Alzheimerove bolesti

26.09. 2006. 10:30 

Rezultati američke studije provedene na majmunima pokazali su da smanjeni unos kalorija može spriječiti daljnji razvoj Alzheimerove bolesti.

Djeca majki koje su uzimale vitamine izložena manjem riziku od razvoja tumora mozga

24.09. 2006. 10:50 

Studija provedena u SAD-u pokazala je da je učestalost tumora mozga kod djece do pet godina manja ako su njihove majke prije i za vrijeme trudnoće uzimale multivitamine.

Jabuke poboljšavaju pamćenje

06.08. 2006. 13:00 

Nova studija pokazala je da konzumiranje soka od jabuke ili samih jabuka može poboljšati pamćenje spriječavajući opadanje razine esencijalnog neurotransmitera acetilkolina.

Hrana može utjecati na raspoloženje

24.07. 2006. 12:15 

Američki stručnjaci tvrde da se može utjecati na vlastito raspoloženje i mentalnu aktivnost ovisno o tome što i kada jedemo, a sam učinak je vrlo brzo vidljiv.

Željezo u formuli za dojenčad može povećati rizik od razvoja Parkinsonove bolesti

16.06. 2006. 10:10 

Nova studija provedena na miševima ukazuje da velika količina željeza koju konzumiraju bebe putem formule za dojenčad može povećati rizik od razvoja Parkinsonove bolesti u odrasloj dobi.

Zeleni čaj pomaže starijim osobama

18.02. 2006. 09:24 

Studija provedena u Japanu na oko 1.000 osoba starijih od 70 godina, pokazala je da su starije osobe koje redovito piju zeleni čaj oštroumije nego njihovi vršnjaci koji ne piju zeleni čaj.

Konzumiranje omega-3 masnih kiselina za vrijeme trudnoće važno za IQ djece

21.01. 2006. 11:05 

Studija provedena na 9.000 isptanika pokazala je da su djeca majki koje su za vrijeme trudnoće konzumirale nedovoljne količine omega-3 masnih kiselina imala niži kvocijent inteligencije (IQ).

Nova knjiga - Mozak koji traje

19.01. 2006. 10:13 

Knjiga Mozak koji traje sadrži odgovore na neka od najčešćih pitanja koja se odnose na razumijevanje različitih načina prehrane, raznih kulinarskih tehnika, prehrambenih svojstava namirnica i dodataka prehrani, a koji svi zajedno mogu pomoći da se mozak održi zdravim.

Promjene u prehrani povezane s porastom mentalnih bolesti

16.01. 2006. 13:26 

Studija provedena u Velikoj Britaniji pokazala je da bi promjene u prehrani u posljednjih 50 godina, mogle igrati važnu ulogu u porastu učestalosti mentalnih bolesti.