Američko istraživanje provedeno na 712 ispitanika prosječne dobi od 80 godina pokazalo je da konzumiranje mediteranske prehrane može spriječiti slabljenje kognitivnih funkcija.
Istraživanje koje je proveo međunarodni tim stručnjaka iz Austrije, Australije i Švicarske na 81 ispitaniku pokazalo je da dnevno uzimanje kapsula koje sadrže riblje ulje može smanjiti rizik od razvoja mentalnih bolesti.
Britansko istraživanje provedeno na 3.500 ispitanika pokazalo je da konzumiranje procesirane hrane povećava rizik od razvoja depresije dok konzumiranje povrća, voća i ribe smanjuje rizik od depresije.
Istraživanje provedeno u Španjolskoj na 10.094 ispitanika pokazalo je da mediteranska prehrana ne samo da može ublažiti rizik od bolesti srca i raka, nego može smanjiti i rizik od razvoja depresije.
Istraživanje provedeno u SAD-u na 1.880 ispitanika prosječne dobi od 77 godina pokazalo je da konzumiranje mediteranske prehrane te povećanje tjelesne aktivnosti mogu smanjiti rizik za razvoj Alzheimerove bolesti.
Rezultati dviju novih studija provedenih u SAD-u pokazali su da konzumiranje kave ili čaja može smanjiti rizik od moždanog udara, a smanjenje rizika ovisi o konzumiranoj količini kave ili čaja.
Rezultati istraživanja provedenog u Njemačkoj pokazali su da su starije osobe s prekomjernom tjelesnom težinom nakon snižavanja unosa kalorija za trideset posto imale poboljšane mentalne sposobnosti.
Istraživanje provedeno na 2.000 ispitanika životne dobi od 65 i više godina pokazalo je da vitamin D može usporiti kognitivno slabljenje kod osoba starije životne dobi.
Britansko istraživanje pokazalo je da su osobe koje piju više od sedam šalica kave dnevno tri puta sklonije razvoju halucinacija nego osobe koje piju samo jednu šalicu kave dnevno.
Američko istraživanje pokazalo je da dodaci vitamina D ne usporavaju kognitivno propadanje kod bolesnika s blagim do umjerenim oblikom Alzheimerove bolesti.
Rezultati sedam studija provedenih na 230 bolesnika s bipolarnim poremećajem pokazali su da konzumiranje dodataka omega-3 masnih kiselina može pomoći bolesnicima s bipolarnim poremećajem u ublažavanju njihovih simptoma.
Prema rezultatima američkog istraživanja provedenog na 3.660 ispitanika u dobi od 65 i više godina konzumiranje ribe bogate omega-3 masnim kiselinama može smanjiti rizik od demencije i moždanog udara za 26 posto.
Nova studija provedena na 719 ispitanika pokazala je da prekomjerno konzumiranje proizvoda od soje, uključujući i tofu, sir od soje, može povećati rizik za razvoj demencije.
Istraživanje provedeno u Njemačkoj pokazalo je da epigalokatehin galat, antioksidans koji se može naći u zelenom čaju, može spriječiti formiranje amiloidnih fibrila koji su povezani s razvojem Alzheimerove i Parkinsonove bolesti.
Studija provedena u Velikoj Britaniji pokazala je da se uz pomoć prehrane s visokom razinom masti u prosjeku može smanjiti učestalost epileptičkih napadaja za jednu trećinu, a u nekim slučajevima čak i za više od 90 posto.
Američko istraživanje provedeno na 847 bolesnika s dijagnosticiranom Alzheimerovom bolesti pokazalo je da su bolesnici koji su uzimali visoke doze vitamina E živjeli duže od bolesnika koji nisu uzimali visoke doze vitamina E.
Istraživanje provedeno u SAD-u pokazalo je da manjak magnezija ubrzava starenje ljudskih stanica, što može objasniti povezanost dugotrajnog nedostatka magnezija i većeg rizika od bolesti povezanih sa starenjem.
Istraživanje provedeno u SAD-u pokazalo je da primjena biljnog dodatka ginkga bilobe može usporiti kognitivno propadanje kod starijih osoba, ali i povećati učestalost moždanih udara.
Dvije nove studije pokazale su da riblje ulje ne spriječava razvoj moždanog udara, no da bi ulogu u smanjivanju rizika od moždanog udara mogla imati hrana bogata vlaknima.