Tražilica

 

Naslovnica | Vijesti | Poremećaji raspoloženja

Sklonost slatkišima znak depresije?

13.02.2010. 00:49 

Istraživanje provedeno u SAD-u pokazalo je kako djeca s iznimnom sklonošću slatkišima možda pate od depresije, a imaju i veći rizik da će odrasloj dobi imati poteškoće s pretjeranim konzumiranjem alkohola.

Depresija u trudnoći povezana s antisocijalnim ponašanjem djece

08.02.2010. 17:06 

Rezultati britanskog istraživanja pokazali su da su adolescenti čije su majke tijekom trudnoće bile depresivne izloženi većem rizku od razvoja antisocijalnog ponašanja, uključujući i naslino ponašanje.

Ovisnost o internetu povezana s depresijom

03.02.2010. 20:31 

Prema rezultatima istraživanja koje su proveli britanski psiholozi s Leeds University na 1.319 ispitanika postoji uska veza između prekomjernog korištenja interneta i depresije.

Djeca roditelja s bipolarnim poremećajem izložena većem riziku od ADHD-a

29.01.2010. 16:15 

Nova studija pokazala je da su djeca čiji roditelji imaju bipolarni poremećaj izložena osam puta većem riziku od razvoja poremećaja pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) nego djeca čiji su roditelji mentalno zdravi.

Stres i anksioznost povećavaju rizik od depresije u trudnoći

24.01.2010. 23:10 

Nova američka studija pokazala je da stres, depresija, anksioznost te manjak socijalne podrške mogu doprinjeti povećanju rizika za razvoj depresije u trudnoći.

Otkrivena genetska povezanost migrene i depresije

18.01.2010. 13:25 

Rezultati istraživanja provedenog u Nizozemskoj na 2.652 ispitanika pokazali su da osobe koje pate zbog migrene imaju genetsku predispoziciju i za razvoj depresije.

Antidepresivi najviše pomažu bolesnicima s težim oblikom depresije

08.01.2010. 17:23 

Američko istraživanje koje su proveli znanstvenici iz Montefiore Medical Center (New York City) pokazalo je da su antidepresivi najučinkovitiji kod bolesnika s najtežim simptomima depresije.

SAD: Većina depresivnih ne uzima terapiju

06.01.2010. 15:33 

Američko istraživanje provedeno na 15.762 ispitanika starijih od 18 godina pokazalo je da većina odraslih osoba koje pate od depresije ne uzima ni minimum preporučene terapije.

Kasniji odlazak na počinak povećava rizik od depresije

04.01.2010. 11:46 

Istraživanje provedeno u SAD-u na 15.500 ispitanika u dobi od 12 do 18 godina pokazalo je da je kasniji odlazak na počinak povezan s 24 posto većim rizikom od razvoja depresije.

Litij uspješniji od valproata u liječenju bipolarnog poremećaja

24.12.2009. 13:28 

Nova studija pokazala je da u liječenju osoba s bipolarnim I poremećajem terapija samim litijem ili litij u kombinaciji s valproatom daje bolje rezultate nego terapija samim valproatom.

Antiepileptici sigurni za liječenje bipolarnog poremećaja

10.12.2009. 12:52 

Američko istraživanje provedeno na 47.918 bolesnika s bipolarnim poremećajem pokazalo je da je primjena antiepileptika za liječenje bipolarnog poremećaja sigurna te da ne povećava rizik od suicida.

Depresija majki pogoršava astmu kod djece

26.11.2009. 23:18 

Rezultati istraživanja provedenog u SAD-u pokazali su da se kod djece oboljele od astme čije majke imaju više simptoma depresije češće javljaju i simptomi astme.

Depresija može povećati rizik od smrti

24.11.2009. 12:18 

Nova studija pokazala je da učinak dugogodišnje depresije po zdravlje može biti jednako štetan kao i učinak dugogodišnjeg pušenja. Dok je kombinacija depresije i anksioznosti manje štetna od same depresije.

Bolesnici s bipolarnim poremećajem izloženi većem riziku od PTSP-a

22.11.2009. 16:54 

Rezultati nove studije pokazali su da su oboljeli od bipolarnog poremećaja u usporedbi s općom populacijom izloženi dvostruko većem riziku od razvoja posttraumatskog stresnog poremećaja (PTSP) ukoliko su izloženi nekom traumatičnom događaju.

Stimulacija mozga pomaže u liječenju rezistentne depresije

10.11.2009. 11:56 

Istraživanje provedeno u Njemačkoj pokazalo je da električna stimulacija određenih područja mozga može pomoći u liječenju težih oblika depresije kod kojih psihoterapija i farmakoterapija nisu bili uspješni.

Depresija povezana s procesiranom hranom

03.11.2009. 10:17 

Britansko istraživanje provedeno na 3.500 ispitanika pokazalo je da konzumiranje procesirane hrane povećava rizik od razvoja depresije dok konzumiranje povrća, voća i ribe smanjuje rizik od depresije.

Depresija zaposlenih majki često neliječena

01.11.2009. 13:55 

Rezultati istraživanja provedenog u SAD-u pokazali su da više od 65 posto zaposlenih majki koje imaju depresiju ne primaju odgovarajuću terapiju za depresiju.

Antidepresivi ipak djeluju odmah

26.10.2009. 22:20 

Prema mišljenju britanskih znanstvenika s Oxford University djelovanje antidepresiva na podizanje raspoloženja kod depresivnih osoba započinje nekoliko sati nakon uzimanja lijeka, a ne nekoliko mjeseci kasnije kao što se dosada mislilo.

Dugotrajna izloženost svjetlosti povezana s razvojem depresije

24.10.2009. 18:06 

Prema rezultatima nove američke studije koju su proveli znanstvenici s Ohio State University na miševima dugotrajna izloženost svjetlosti može uzrokovati razvoj depresije.

Učestalost suicidalnih misli češća kod nortriptilina

19.10.2009. 16:34 

Istraživanje provedeno na 811 bolesnika s blagom do teškom unipolarnom depresijom pokazalo je da bolesnici koji uzimaju antidepresiv nortriptilin imaju 10 puta češće suicidalne misli nego bolesnici koji uzimaju escitalopram.