Nova studija provedena na 719 ispitanika pokazala je da prekomjerno konzumiranje proizvoda od soje, uključujući i tofu, sir od soje, može povećati rizik za razvoj demencije.
Nova studija provedena u Finskoj na 989 muškaraca u dobi od 55 do 75 godina pokazala je da česti seksualni odnosi mogu kod muškaraca smanjiti rizik od razvoja erekcijske disfunkcije.
Studija provedena u SAD-u na 1.445 bolesnika s dijagnosticiranom shizofrenijom pokazala je da primjena antipsihotika može pomoći u smanjivanju nasilnog ponašanje kod nekih shizofrenih bolesnika.
Američko istraživanje provedeno na više od 900 osoba u dobi od 90 i više godina pokazalo je da su žene te dobi sklonije od njihovih muških vršnjaka razvoju demencije. Jednako tako, žene starije životne dobi izloženije su većem riziku od moždanog udara i srčane bolesti.
Istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije (SZO) pokazalo je da su SAD vodeće na svijetu u konzumiranju ilegalnih droga, posebice kokaina i marihuane (kanabis).
Rezultati istraživanja provedenog u SAD-u na miševima pokazali su da konzumiranje ekvivalenta od 6 do 8 šalica kave dnevno može spriječiti razvoj multiple skleroze.
Britanski znanstvenici s University College London uspjeli su uz pomoć funkcionalne magnetske rezonancije locirati dio mozga koji ljude potiče na avanturističko ponašanje.
Nova studija pokazala je da su ljudi s nižom razinom HDL-a (lipoprotein visoke gustoće, "dobri kolesterol") izloženi većem riziku od gubitka pamćenja i Alzheimerove bolesti nego osobe s višom razinom HDL-a.
Rezultati istraživanja provedenog u SAD-u na 201 bolesniku koji imaju migrenu s aurom pokazali su da primjena transkranijalne magnetske stimulacije (TMS) pomaže u uklanjanju migrenske boli.
Tajvansko istraživanje provedeno na 1.423 bolesnika ukazuje da bi iznenadni gubitak sluha mogao biti znak upozorenja za povećani rizik od razvoja moždanog udara.