Rezultati istraživanja provedenog u SAD-u pokazali su da kratak san tijekom dana učinkovito otklanja umor te povećava sposobnost mozga da apsorbira nove informacije.
Isstraživanje provedeno u SAD-u na približno 117.000 žena pokazalo je da se migrena češće javlja kod žena koje imaju multiplu sklerozu nego kod žena koje nemaju multiplu sklerozu.
Novo američko istraživanje provedeno na 500 ispitanika pokazalo je da 55 posto ispitanika s multiplom sklerozom ima sužene krvne žile u mozgu što ide u prilog teoriji da je 90 posto slučajeva multiple skleroze uzrokovano suženjem krvnih žila u mozgu.
Istraživanje provedeno u SAD-u pokazalo je kako djeca s iznimnom sklonošću slatkišima možda pate od depresije, a imaju i veći rizik da će odrasloj dobi imati poteškoće s pretjeranim konzumiranjem alkohola.
Američko istraživanje provedeno na 712 ispitanika prosječne dobi od 80 godina pokazalo je da konzumiranje mediteranske prehrane može spriječiti slabljenje kognitivnih funkcija.
Rezultati britanskog istraživanja pokazali su da su adolescenti čije su majke tijekom trudnoće bile depresivne izloženi većem rizku od razvoja antisocijalnog ponašanja, uključujući i naslino ponašanje.
Nova studija provedena u Južnoj Koreji pokazala je da osobe s teškom opstruktivnom sleep apnejom imaju smanjenu koncentraciju sive tvari u više područja mozga.
Prema rezultatima istraživanja koje su proveli britanski psiholozi s Leeds University na 1.319 ispitanika postoji uska veza između prekomjernog korištenja interneta i depresije.
Istraživanje koje je proveo međunarodni tim stručnjaka iz Austrije, Australije i Švicarske na 81 ispitaniku pokazalo je da dnevno uzimanje kapsula koje sadrže riblje ulje može smanjiti rizik od razvoja mentalnih bolesti.
Rezultati nove studije koju su proveli američki znanstvenici s New York University pokazali su da uzimanje pauze nakon učenja novih informacija može poboljšati pamćenje.